donderdag 27 oktober 2016

LINK :Nieuws door de ogen T.U.I.G van der Riggel


27 oktober 2017
De nieuwe politieke partij voor alle tonen, LINK, onder de bezielende leiding van voorzitter S.S, die afgelopen verkiezingen negentig zetels won, heeft een nieuwe wet uitgevaardigd waarbij het verboden wordt, namen waarin het woord “zwart” voor komt, op enigerlei wijze te gebruiken.
Daarnaast wordt alles wat met “zwart” geassocieerd kan worden uit de samenleving verwijderd.
Zo is er een lijst opgesteld met alle artikelen die nu zijn verboden: chocolade is verboden, zwarte schoenen, roetdeeltjes, zwarte ontlasting, zwarte broeken en overhemden, zwarte schoenen, koeien die gedeeltelijk zwart zijn, zwarte zwanen, eksters, kraaien, zwartwerkers , zwarte humor, zijn voorbeelden van artikelen die op de verboden lijst staan.
Inmiddels zijn veertienduizend mensen opgepakt met namen waarin het woord zwart voor komt.
Zo werd de 34 -jarige Henk Zwartkruis van zijn bed gelicht en in verzekerde bewaring gesteld. Mede omdat het woord “kruis” in zijn naam niet op prijs wordt gesteld.
Met name in het onderwijs vallen zware klappen. Reeds veertienduizend leraren met namen variërend van Zwartsloot tot Zwartjes, werden op staande voet ontslagen.
Onderwijzer Bert van der Zwartjes (41) : ‘Ik ben mijn baan nu kwijt. Alleen als ik mijn naam verander kan ik weer terugkeren, maar daar begin ik niet aan.’
Ook in de rechterlijke macht vallen er ontslagen.
Rechter van de Hoge Raad, Wim-Jan Zwartketel (69) ‘Wij zijn ten einde raad! Hoe is het in Godsnaam mogelijk dat het zover heeft kunnen komen’
Mensen die ook nog Piet als voornaam hebben, worden zelfs gearresteerd en zonder pardon de gevangenis in gesmeten:
Piet Zwartgeboren (54): ‘ik ben maar ondergedoken. Normaal woon ik in Lutjewier maar voorlopig heb ik een schuiladres in Termuntenzijl. WIlt u het adres weten?’
Visverkoper Gerrit Zwarthoed (64) heeft naamsverandering aangevraagd en verkregen en wil nu weten of hij nu niet opgepakt wordt. Zwarthoed heeft zijn naam veranderd in Theemuts. Zwarthoed hierover: ‘Ik wil gewoon weten of ik nu niet opgepakt wordt. Daar wil ik hom of kuit over.’
Op onze suggestie dat er ook zwarte theemutsen bestaan reageerde Gerrit Theemuts geschokt. Hij trok wit weg.
Schoenhandel Zwartjes raakte in korte tijd vele klanten kwijt en dreigt failliet te gaan.
Om een faillissement te voorkomen is de winkel nu Turks fruit gaan verkopen onder de naam
Turks fruit van Witjes B.V

Op onze vraag aan voorzitter S..S wat zij ervan vond dat veel mensen vinden dat ons land door deze verregaande maatregelen een beetje op een dictatuur begint te lijken ,antwoordde S.S : ‘Daar vind ik niks van.'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Noodbevel Dokkum om demonstraties Kortjakje

Noodbevel Dokkum om demonstraties Kortjakje In Dokkum is zaterdag een noodbevel van kracht. Die maatregel is genomen omdat de politie in...