donderdag 2 maart 2017

Man (67) overleeft superstorm

Man (67) overleeft superstorm

TERMUNTERZIJL – De 67-jarige Teun Bovenop uit Termunterzijl blijkt de recente gevreesde superstorm op miraculeuze wijze te hebben overleefd. De storm werd aangekondigd als de zwaarste die in vijftig jaar tijd over ons land zou trekken. “Ik heb enorm veel geluk gehad”, beseft de Termunterzijlenaar.
Door T.U.I.G.van der Riggel
“Een hevige storm in combinatie met springtij, dat was de reden waarom het zeewater in januari een gevaarlijk hoog niveau kon bereiken”, legt Teun Bovenop uit. “Om die reden ben ik dan ook ver van de zee vandaan gebleven, door gewoon thuis te blijven. Een correcte keuze, zo blijkt achteraf:’ ik heb de storm overleefd. In geen geval ben ik om het leven gekomen in de kolkende woede van de natuur”.

‘De zee interesseert mij niet’

“Mij was aangeraden in diverse media om binnen te blijven, en dat heb ik dan ook gedaan, net als iedere andere avond”, gaat Bovenop verder. Duizenden mensen sloegen deze raad in de storm en gingen, vaak zelfs voor de eerste keer, juist wel naar de zee,  
“Wat mij betreft; de zee interesseert mij feitelijk niet, en dat is wellicht mijn redding geweest,” aldus een laconieke Teun Bovenop..


Dit was T.U.I.G van der Riggel
voor Absurdistisch Magazine Edition IT
vanuit Termunterzijl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Noodbevel Dokkum om demonstraties Kortjakje

Noodbevel Dokkum om demonstraties Kortjakje In Dokkum is zaterdag een noodbevel van kracht. Die maatregel is genomen omdat de politie in...