donderdag 8 december 2016

Freakshow Late Night


Het dieptepunt is bereikt. Ik haak definitief af. RTL late night met Humberto Tan!  Een discussie over, ik durf het bijna niet te noemen, menstrueren.
Geen onderwerp gaat Humberto kennelijk uit de weg. Ik bedoel, als je alle geslachtsdelen  intussen hebt behandeld blijft er nog weinig over dan zinloos gelul over menstruerende vrouwen..

Erger nog, er zit zelfs een man aan tafel die met een soort apparaat pijnscheuten opwekt, waarbij elke man zelf kan ondervinden hoeveel pijnen een menstruerende vrouw elke maand moet ondergaan.
Maar de uitleg van de man moet uiteraard weer  eerst voorafgaan door de  puberale viralverslaafde dansmarieke achter de hulpdesk bij Humberto. In haar uitstekend onder de knie hebbende kindertaaltje praat zij het komende onderwerp bij voorbaat al de vernieling in. Als je na afloop van het onderwerp nog niet onder de tafel ligt van pure verveling, zorgt  dansmarieke Elsinga achter haar kindertafeltje er wel voor dat je al in coma ligt voor er überhaupt maar iets besproken wordt.

De man laat in een filmpje zien hoeveel pijn je moet doorstaan als je aan zijn apparaat ligt. Hij ligt te kreunen bij elke pijnstoot. Humberto kijkt en trekt er een bezorgd gezicht bij. Er is niet te zien of dat komt door de pijn die de man ondergaat of de angst dat de man zometeen spuitend, slikkend en gillend aan zijn gerief komt. Je genereert dan wel gegarandeerd hoge kijkcijfers maar dat geheel terzijde.
Na het optreden van de man laat een vrouw naast hem, foto’s zien van zichzelf, bloedend of menstruerend zo je wilt. Een groter staaltje van gênante egotripperij en zelf verkoping heb ik zelden gezien. Ze legt uit dat ze mensen zo bewust wil maken van wat de vrouw moet doorstaan.
Bewust maken?? Dat wil ik helemaal niet. Ik wil vermaakt worden als ik naar tv kijk. Ik wil helemaal niet dat de seksuele voorlichting op de lagere school nog eens dunnetjes en voorzien van bewegende beelden, wordt overgedaan bij de Humberto show!

Ook zonder  circus Freakshow van Humberto heb ik genoeg respect voor de vrouw om die afweging te kunnen maken.


VUILNISMAN!! MOGEN DIE ZAKKEN OOK MEE!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Noodbevel Dokkum om demonstraties Kortjakje

Noodbevel Dokkum om demonstraties Kortjakje In Dokkum is zaterdag een noodbevel van kracht. Die maatregel is genomen omdat de politie in...