zaterdag 24 december 2016

Politie weet waar je knalt

Politie weet waar je knalt

De politie kan met scheet-detectiesensoren precies zien waar er (illegaal) stink winden worden gelaten. Er zijn er op dit moment zelfs twee keer zoveel in vergelijking met vorig jaar. Maar lukt het de politie ook om hiermee de daders te pakken?

Dat vroegen wij van Absurdistisch magazine ons ook af. Reden genoeg dus om naar Termunterzijl af te reizen, waar volgens de statistieken, de meest stinkende winden worden gelaten.
Geraldine Snoekbesnijder (56) :’ik vind het niet eerlijk. Ik eet altijd heel erg vet met de kerstdagen en tegen oud en nieuw komt dat er van onderen weer uit. En ja, luidruchtig! En ja, behoorlijk stinkend! Ik bedoel, dit is gewoon overmacht.’

Gerda Scheurmerak (45): ‘Wat een onsin seg!! As je moet schijte, ken je daar toch niks an doen????? Niet dan? Nee toch? Toen ik van Amsterdam hiernaartoe emigreerde sei ik nog tege mijn toenmalige man Karel, Karel seg ik, je moet wel wat doen tege die stinkschijtscheten van jou. Want ik denk dat ze daar in die negerij van Termunterzijl daar echt niet tege kenne. Vraag het maar an Karel, dat ik dat toen sei. Goed dat hij nu niet hier meer woont.’

Op onze vraag aan Henk Konijnenpuree (33) Speelgoedtycoon en tevens waarnemend loco burgemeester van Termunterzijl, wat de reden is voor deze toch wel zeldzame en ingrijpende maatregel, antwoordde Konijnenpuree:’Wij van de Gemeente willen gewoon eh..eh..paal en perk stellen aan deze ongewenste knallen in onze gemeente. Daar willen wij stappen in maken. Met name onze bejaarden en eh..anders-actieven (noot redactie:uitkeringstrekkers) maken zich veelvuldig schuldig aan dit soort ongewenst gedrag. Met deze maatregel kunnen wij de eh.. eh.. scheetlaters in kaart brengen en elk jaar, direct na de Kerstdagen, preventief van de straat plukken en in eh.. eh.. afgeschermde bunkers opbergen. Wij willen dit gedrag definitief eh.. eh amoveren.
Wij zijn overigens momenteel doende een wet in de grondverf te zetten die ongewenst snurken in onze gemeente moet gaan eh eh realloceren,’ aldus Henk Konijnenpuree.

Wij moeten tot de conclusie komen dat rigoureuze maatregelen inderdaad noodzakelijk zijn. Maar daar is meer. Bronnen rond bejaard en anders-actief Termunterzijl beweren dat er een staatsgreep wordt voorbereid.
Wij houden u uiteraard op de hoogte mochten er ontwikkelingen zijn.

Dit was T.U.I.G. van der Riggel
vanuit Termunterzijl
voor Absurdistisch Magazine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Noodbevel Dokkum om demonstraties Kortjakje

Noodbevel Dokkum om demonstraties Kortjakje In Dokkum is zaterdag een noodbevel van kracht. Die maatregel is genomen omdat de politie in...